Brev:
Stoppe med flaske - 13 mdr.
30. august 2008
Alder:
13 mdr.
Stoppe med flaske - 13 mdr.
Hej Helen
Vi har lige et par spørgelsmål ang. putning af vores dejlige dreng på 13 mdr.
Han har fået flaske når han skulle sove, det gik så over til at der kom vand i som erstatning for mælk, hvilket jeg godt ved er en fejl :). Nu har vi så taget flasken fra ham, da han til sidst ikke engang ville ud i barnevognen uden at han skulle ha` vand. Jeg mener også at jeg har læst et sted at det ikke var godt for tænderne at de fik flaske.
Nu er jeg så lidt i tvivl ang. putning, jeg har før gjort det at han fik flasken og et par sange og så blev jeg der ind til at han sov hvilket tog ca. en ½ time. Det kan jeg jo så ikke gøre mere, vi har lige taget den fra ham og det går ikke helt smertefrit, jeg har puttet ham til formiddag med et par sange og er så gået ud og kommet ind igen efter 3-5 min., det tager ca. 1 til 1 ½ time inden han sover. Jeg er så i tvivl om hvor længe jeg skal være ved ham om jeg bare skal ligge ham ned igen og så gå eller?
Til aften har han fået en historie og nogle sange og så er jeg så gået ud, han får tilbudt vand af kop. Jeg skal så lige sige at han sover i vores sovevær. da vi ikke har et ekstra vær. til ham. Vil vel egentlig bare lige høre om det er fint nok det vi gør eller om du har en god ide?
Med venlig hilsen
Marianne